INFO: SuSE 9.1 & Hotplug - CHYBA!

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Červenec 17 14:43:43 CEST 2004

   From: Martin Pokorny <konf na cronax.com>
   Date: Sat, 17 Jul 2004 14:03:47 +0200

   > Ja pouzivam jen SuSE, proto nehodnotim situaci na jinych distribucich,
   > ktere nemohu overit.

Možná jste si špatně přečetl, co jsem napsal - napsal jsem, že nepoužívám
subfs, nikoli SuSE. ;-) A jaká je tedy hodnota zmiňované proměnné?

Já se chci dopátrat problému, protože pak ho mohu oznámit kolegům ze SuSE
do jejich Bugzilly.

Konstatování faktu v konferenci je jistě užitečné, nicméně musíme zjistit,
kde je příčina (to můžete vy, neboť používáte SuSE a subfs, já ne - neboť
sice SuSE používám, ale nikoli už subfs). Pokud zjistíme, kde je příčina,
můžeme se zasadit o její opravení.

Víte tedy, kde je problém? Vznikl při upgradu balíčku hotplug? Porovnal
jste SPEC soubory hotplugu?

Díky.
--
Pavel Janík

Use menus -> use keybindings -> use M-x -> write simple lisp
expressions to bind keys -> write simple lisp functions -> write
operating systems...
                  -- Miles Bader about learning Emacs