INFO: SuSE 9.1 & Hotplug - CHYBA!

Martin Pokorny konf na cronax.com
Sobota Červenec 17 21:16:30 CEST 2004

>Konstatování faktu v konferenci je jistě užitečné, nicméně musíme zjistit,
>kde je příčina (to můžete vy, neboť používáte SuSE a subfs, já ne - neboť
>sice SuSE používám, ale nikoli už subfs). Pokud zjistíme, kde je příčina,
>můžeme se zasadit o její opravení.

Poslal jsem zpravu SuSE, zdrojaky studovat nehodlam.

>Víte tedy, kde je problém? Vznikl při upgradu balíčku hotplug? Porovnal
>jste SPEC soubory hotplugu?

Ano, viz. moje prvni zprava.
Nic jsem neporovnaval, nainstaloval jsem zpet verzi z DVD. Pokud mate
blizsi zajem o studium rozdilu balicku, oba jsou na ftp. Nevim, co bych
v nich ja hledal, tak dalece tomu nerozumim...

SuSE jsem si vybral a pouzivam prave proto, ze je nejmene problemu s hw,
ktere proste nehodlam resit a ocekavam, ze OS na teto urovni poslape.
Klidne se budu stourat v sitich, databazich,..., ale ne v hw. Kdyz mi
napisete, co mam vyzkouset, vyzkousim a napisu vysledek. Jinak sorry.

Martin