Otazka k VPN

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Červenec 19 11:51:25 CEST 2004

On Mon, Jul 19, 2004 at 10:47:48AM +0200, Martin Damasek wrote:
> Zdravim,
Cau.

> Po precteni par info o VPN (vcetne archivu konference) se domnivam, ze
> je to ciste vec onoho klienta a spravce firemniho fw. Ja jsem prece
> pouze router na ceste, ne?
No, nie kazde VPN sa znasa s NAT-om, napr. na IPsec treba tzv NAT-traversal
patch a nie kazda implementacia to pochopi. Bez vyraznych problemov si s NAT
poradi PPTP a cipe, zrejme aj openvpn ale ten som s tym neskusal.

Odhliadnuc od NATu mas pravdu.

> bye Martin Damasek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?