Zalohovaci software - testovanie

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pondělí Červenec 19 11:16:30 CEST 2004

Pekny den vospolok ;)

Hladam cosi sikovne na tento ucel:
mam pristup (a povolenie) k serveru, ktory:
je dost drahy
dost dolezity
hodne vytazeny (lenze iba 5-10 hod. denne, zvysok 0.00)

Kedze uz nejake IMHO celkom slusne :) skusenosti s Lin mam a "im" sa
nexce platit spravcu, ja by som sa o to staral zadarmo s tym, ze hodne
veci sa naucim. Samozrejme, pocas doby kedy okrem cron-a nexce po servri
nikto nic a aj cronu sa prisposobim.

Cize, kedze to nie je moj HW a fyzicky pristup mam, ale dost obmedzeny
potrebujem nejaky slusny backup soft [nie partimage a parted a pod.],
ktory pokial pojde net, FW, ssh a HW :) tak mi pomoze dat veci do
*identickeho* stavu "ako predtym" s tym, ze "akoby bol vypnuty" pocas
testovania.

T.j. spravim si "manualne"=zadam prikaz zalohu pred.novym.apachom alebo
novy.fw a pod., ked nieco nebude fungovat, tak sa "zosynchronizuje HDD"
so zalohou (ide o to, aby to bolo dost rychle), popr. reboot a no_problem.

Poziadavky:
* moznost zalohovania na net (NFS aj ssh/scp)
* moznost zalohovania na HDD, ak je IBA 1 v PC
* rychle "vratenie do povodneho stavu" - ak povedzme sa lisi zaloha od
aktualneho stavu 3* cosi.cfg, tak na check+synchro by malo byt 30"-5' -
nevidim dovod na viac
* mesacne zalohy + inkrementalne tyzdenne
* tyzdenne zalohy + inkrementalne denne
* podpora kumulativnych inkrementalnych zaloh
* poraidne pakovanie [bzip2/gzip postaci, ale aby si to program osetril sam]
* spolahliva verzia, ktoru poznate, popr. ste aj vyuzili :)
* GPL al. podobna licencia
* zadarmo

Dakujem pekne

AT

PS:
Potesia aj rady/linky, na co si dat pozor, co urcite
nezabudnut/NEspravit ...; ako je to s /dev /proc /initrd ...

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32