Zalohovaci software - testovanie

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pondělí Červenec 19 14:29:48 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Dump obchazi filesystem, takze pokud se jedna o "zivy" filesystem, tak
> mohou nastat problemy. Vetsinou to nenarusi provoz, ale ten dump muze byt
> v nejakem nekonzistentnim stavu - v horsim pripade ta nekonzistence muze
> mit pri obnoveni fatalni nasledky.
>
> Takze jeho pouziti ma jiste limitace. Vhodny je na
>
> - zalohovani filesystemu, ktere se v dobe dumpu temer jiste nezmeni, napr.
>   root svazek (v pripade, ze home, var, tmp apod. jsou namountovane nekde
>   jinde)
> - dumpovani LVM snapshotu nebo jinym zpusobem vytvorenych "zamrazenych"
> [...]

Doplnujuca otazka - tar pouziva "normalny" filesystem, takze v pripade
(pouzitia) taru to nevadi?

cpio - ako je na tom?

A mnou spominane
 > Zatial mi imponuju:
http://www.miek.nl/projects/hdup/hdup.shtml
Amanda
Mondo / Mindi (aky je v tom rozdiel?)

nastava tam takyto problem?

BTW: velmi pravdepodobne filesystem [ext3] [pri zalohe] "nebude
pracovat" - ale je zivy a rad by som to mal osetrene

AT

PS:
Dik aj za odpo na to X.org

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32