spamass-milter problemy

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pondělí Červenec 19 15:37:39 CEST 2004

Zdravim,

spamass-milter 0.2.0 mi nefunguje tak, jak bych ocekaval podle
dokumentace. Prepinace -b|B nemaji vubec vliv na zpracovani mailu. A
dale, prestoze mam pro spamassassin nastaveno rewrite_subject 1, tak se
subject neprepisuje.

Bezi mi spamd a kdyz mu zpravu poslu pomoci spamc < zprava, tak mam na
vystupu presne to, co chci. Subject je prepsany. Ale kdyz zpracovani
provede spamass-milter, prepsany Subject tam neni.

Zpravy vyhodnocene jako spam ne/dojdou adresatovi, podle nastaveni, ale
adresa zadana pomoci -b|B se nepouzije nikdy.

Dival jsem se do mailing listu spamass-milter, ale nevsiml jsem si, ze
by se tam podobne problemy resily, takze usuzuji, ze neco delam spatne.
Muzete mi, prosim, nejak pomoci?

V.