spamass-milter problemy - VYRESENO

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Úterý Červenec 20 09:17:00 CEST 2004

> spamass-milter 0.2.0 mi nefunguje tak, jak bych ocekaval podle
> dokumentace. Prepinace -b|B nemaji vubec vliv na zpracovani mailu. A
> dale, prestoze mam pro spamassassin nastaveno rewrite_subject 1, tak se
> subject neprepisuje.

Takze, kdyby to nekoho zajimalo.

Spamass-milter vyzaduje pritomnost dvou hlavicek ve zprave. Podle
X-Spam-Flag pozna, jestli se jedna o spam. A podle X-Spam-Status pozna,
jak moc velky spam to je. X-Spam-Status musi byt ve spravnem tvaru.
Konkretne musi byt v konfiguraci spamassassinu asi toto

add_header spam Flag _YESNOCAPS_
add_header all Status _YESNO_, hits=_HITS_ required=_REQD_

Nestaci mit Yes|No jen ve Statusu a ani neni mozne Yes|No vynechat, i
kdyz uz tam je Flag YES|NO.

V.