UPGRADE SYSTEMU

jmlika na volny.cz jmlika na volny.cz
Pondělí Červenec 19 22:40:18 CEST 2004

     No obvykle když se instaluje systém, tak se bootuje z instalačního
média. To na dálku uděláte těžko.
     Napadá mě jedině nainstalovat to na jiném počítači, obsah disku
překopírovat na cílový počítač, kde bude na nový systém připravena volná
partition, zkonfigurovat zavaděč a vzdáleně restartovat.
     Existují prostředky, jak se vzdáleně připojit ke konzoli bootujícího
počítače (klávesnice, výstup VGA), které se používají např v
serverhostingových centrech, kde je i obsluha, která vám založí do
mechaniky potřebné CD.
     Pokud nemáte možnost použít zmíněné prostředky, tak se do toho raději
vůbec nepouštějte. Na 99% to nedopadne dobře.

     S pozdravem
                     Jiří Mlíka