Evolution a adressbook v OpenLDAPu

jmlika na volny.cz jmlika na volny.cz
Pondělí Červenec 19 22:45:33 CEST 2004

Lubomír Klubus wrote:

> Nejideálnější je asi nepoužívat vůbec skutečné jméno , ale raději použít
> uživatelské jméno uin
> Například
>
> dn: uin=lubomirklubus, dc=firma, dc=cz
>
> A prostě jen správně vyplnit o,ou sn,givename, cn, displayname, mail a
> podobně.

     Ano, to používám. Je to však možné pouze u záznamů, které jsou současně
uživatelskými účty. Pro záznam kontaktů mimo LAN se tento postup nedá dost
dobře použít.
     Samozřejmě mě štve, že poměrně hezké GUI Evolutionu, je pro toto
nepoužitelné.

> Pro editaci LDAP používám buď Ldapbrowser nebo JXplorer.

     Také je používám. Jsou to dobré programy. BFU bych je však do ruky
nedával.