apm nebo acpi ???

Petr Janda prcek na netbox.cz
Úterý Červenec 20 12:37:20 CEST 2004

Zdravim ...

Acer TM230XV - jako zaklad knoppix, pak ruzne poupgradovany.
jadro 2.4.22 + swsusp
ACPI chodi (stav baterek, udalosti na suspend, pripojeni do napajeni,
tlacitko sleep, tlacitko power)

co se NB tyce, tak bych pouzil to, co vyrobce do toho NB nacpal.
(kolega tvrdi, ze to dost casto byva podivna michanice APM a ACPI
pro kterou vyrobce dodava spesl widlacky ovladace)

Mam pocit, ze jsem to jadro nejak patchoval vic, nez jen swsusp, ale
nevim presne proc. Pres moji snahu i pomoc z tehle konfery mi nechodi
modem.

Prcek