nefunkcni zvuk u TV karty v SuSE 9.1

Jiri Chaloupka konf na chalu.cz
Úterý Červenec 20 21:42:57 CEST 2004

Zdravim,
po upgradu (klasickem a posleze i formou kompletniho preinstalovani) na SuSE
9.1 mi nejde zvuk u tv karty.
Podotykam, ze jsem dohledal v archivech podobny problem, jehoz vyreseni
spocivalo v doinstalovani KAMix, nicmene tento nainstalovany mam.

K detailum - mam TV kartu WinFast 2000 <<neco>> v PCI slotu, ta ma vyvedeny
zvuk dozadu a kablikem se spojuje se vstupem na on-board zvukovce zakladni
desky (chipset NVidia2).

Pred upgradem to chodilo na SuSE 9.0, nadale to chodi na paralelnim windows
(dual-boot), jen zde na 9.1 nikoliv (v prostredi KDE i Gnome, s programem
KDETV i Zapping, cili predpokladam ze to bude nekde hloubeji nez v tv
programu nebo ve windowmanageru. Kdysi v SuSE 9.0 se mi stalo ze po updatu
nejakeho balicku doslo ke stazeni zvuku, cili v KAMixu jsem to zkontroloval a
k nicemu podobnemu nedoslo.)
mam nahrano :
jirka na arthur:~> lsmod | grep tv
bttv                  143500  0
video_buf              19972  1 bttv
i2c_algo_bit            9352  1 bttv
v4l2_common             6400  1 bttv
btcx_risc               4872  1 bttv
i2c_core               23940  3 tuner,bttv,i2c_algo_bit
videodev                9600  1 bttv
soundcore               9056  2 bttv,snd

na:
jirka na arthur:~> uname -a
Linux arthur 2.6.5-7.95-default #1 Thu Jul 1 15:23:45 UTC 2004 i686 athlon
i386 GNU/Linux

Poradi mi nekdo kam se vrhnout?

Diky za pripadne rady, Jirka