restart nutny pro pripojeni Mass Storage?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červenec 21 11:54:01 CEST 2004

Petr Janda napsal(a):
> A nezustalo to USB primountovany ?
>
> Prcek

Přesně tak skusit zda nezůstalo připojené, zapisovalo se na to médium ?

Případně skusit při prvním připojování ho připojit pouze pro čtení zda se
korektně potom odpojí, potom hledat problém se zápisem na to zařízení.

Já normálně u svého fotáku provedu umount a jak přestane signalizovat činost
ledka na fotáku tak ho vypnu a vše je OK.

Nevypne se ten foták při nečinosti sám a potom nejde třeba umount?

|    ICQ    179223500                    |