restart nutny pro pripojeni Mass Storage?

Martin Masin masin na fzu.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:18:45 CEST 2004

On Wed, 21 Jul 2004, Pavel Kankovsky wrote:

> Aby proces drzel neco na filesystemu, i kdyz nebezi, je velmi obtizne az
> nemozne (za predpokladu, ze jadro funguje tak, jak ma).
>
> Nejpravdepodobnejsi je, ze "zavrti" Konqueroru ve skutecnosti nezabije
> proces, ktery na tom adresari sedi. Zkusil bych fuser -m /mountpoint

	Asi mate pravdu, detaily jsem nezkoumal. Ted je ten pocitac 1500
km ode mne, takze to vyzkouset nemuzu. Na tom pocitaci bezi nejake nove
Suse. Na pocitacich, ktere si obstaravam sam, pouzivam Debian a tam jsem
se s tim zatim nesetkal, ale nepouzivam automounter.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html