restart nutny pro pripojeni Mass Storage?

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Červenec 21 13:55:32 CEST 2004

> No a když ty blbosti supermount vyhodíte a připojíte ručně jenom pro
> čtení přečtete a ručně odpojíte - potom vypnout a ještě odpojíte usb
> kabel a znovu zapojíte a provedete připojení tak to zase nenaběhne.

Mate pravdu. Zlikvidoval jsem relevantni radek v /etc/fstab, ktery
aktivoval "supermount" pro /dev/sda1, a pridal jsem tam normalni zaznam:

/dev/sda1 /mnt/minolta vfat
iocharset=iso8859-2,codepage=852,umask=0,noauto,user 0 0

A funguje to!

--
Milos Prudek