restart nutny pro pripojeni Mass Storage?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Červenec 21 12:56:00 CEST 2004

Jenom pripojim, ze u mne to dela i MDK 10.0 Community s fotakem Olympus 725
Ultra zoom.
Havarka je u mne dokonce tak velika, ze po ukonceni X-Serveru nejdou X znovu
nahodit, nebot se ceka na usb. Jisteze "supermount".
Mam v umyslu supermount vykopat a mountovat to usb zarizeni rucne. Mezitim
se mi podarilo zjistit, ze staci (pred ukoncenim KDE) najit jeden proces
(konqueror - proboha proc?) a sestrelit ho rucne. Pak uz X-server (a po nem
KDE) nastartuje znovu v pohode.

--
Michal Vymazal
Office Computer