mod_fastcgi pro FC2

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Čtvrtek Červenec 22 11:57:49 CEST 2004

Zdravim,

obavam se, ze nejde o problem FC2 ale toho, ze pouzivate apache 2.
Zkusim nastinit par bodu, ktere je treba zajistit:
- cist README ;-))
- rozbalit zdrojaky Apache
- pustit v nich configure tak aby to odpovidalo predkompilovanemu Apache z
distribuce (lze substituovat pouzitim src.rpm a castecnym buildem, ktery
jej rozbali a zkonfiguruje viz man rpm)
- no a dale kompilace dle vyctenych instrukci z README (jako parametr se
prave predava cesta k source Apache 2

Martin