mod_fastcgi pro FC2

Zdenek Pytela pytela na phil.muni.cz
Čtvrtek Červenec 22 12:19:07 CEST 2004

martin.kula na deltaes.cz pise:
> obavam se, ze nejde o problem FC2 ale toho, ze pouzivate apache 2.
> Zkusim nastinit par bodu, ktere je treba zajistit:
> - cist README ;-))
	Áááha. README jsem samozřejme četl, jako první. Odkazuje na
INSTALL.AP2, které jsem jenom prolítl, což byla chyba, která mě stála
asi zatím nejvíc času v mé linuxové kariéře. Vycházel jsem z mylných
předpokladů, výsledkům se tedy nelze divit.

> - rozbalit zdrojaky Apache
> - pustit v nich configure tak aby to odpovidalo predkompilovanemu Apache z
> distribuce (lze substituovat pouzitim src.rpm a castecnym buildem, ktery
> jej rozbali a zkonfiguruje viz man rpm)
> - no a dale kompilace dle vyctenych instrukci z README (jako parametr se
> prave predava cesta k source Apache 2
	Myslel jsem si, že apxs je tu právě k abstrakci od použitého apache,
prostředí apod. jako třeba configure, a na ničem víc nezáleží.
Vřelé díky, modul se natáhne, zbývá poslední krok - ale snad i s konfigurací
si poradím, když začnu u README a pak se k němu ještě jednou vrátím.
Zdraví

--

--Zdeněk <pytela na phil.muni.cz>
odteď známý jako trotl-co-neumí-číst-dokumentaci