Zalohovaci software - testovanie

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Červenec 22 19:10:48 CEST 2004

"Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek" wrote:

> [...]
	Jak uz jsem psal posledne. Nezapominejte, ze dnes i HW (cti radice,
disky :-) ma svoje CACHE. Vetsinou problemy nepusobi, ale ... kdyz se
sejdou okolnosti (treba pad napajeni, disku ...) klidne se vam muze
stat, ze vsichni jsou presvedceni (resp. je jim tvrzeno), ze OK, ale
skutek utek. No a protoze databaze (o kterou v puv. dotazu slo) je
_znacne_komplikovany_soubor_programu_ (aby mohla byt dostatecne dobra
:-), tak je na takoveto shuverilosti znacne citliva.

	Ales