Zalohovaci software - testovanie

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Červenec 23 10:57:53 CEST 2004

	Mate pravdu, ale kdyz HW rekne, ze je to zapsano, tak nesmi
lhat! Stejne jako OS rekne pri diskove operaci, ze je zapsano, tak je,
overit to lze.. (sync resp. fsync) u HW je obdobna funkcionalita rovnez
ocekavana... bohuzel o podvodech v HW by se daly psat story... - takze
jedna vec je, co dela HW, ktery jsem si ja trubka koupil, druha vec je,
zda-li je to tak spravne nebo podvod - muj nazor je, ze je to podvod.
tecka.