USB Mass Storage - problem 2.4.26

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Červenec 22 19:53:21 CEST 2004

Pekny den.
Uz mi vsetko pekne facha, avsak:

1.
COPY LOAD
Pri copy 98MB file zo 128MB SD carty vo fotaku mi to spravilo w na 1.38
(predtym 0.01). Disk je UDMA, hdparm -T -t 880MB/56MB, 1GB RAM, Barton
2500Mhz.
Pri cp HDD1 - HDD2 je to OK, detto CD to HDD1, HDD1-HDD1, DVD2HDD2 -
proste vzdy je load OK, iba tu mi vystupil.
Alebo je nieco ako UDMA pre USB?

2.
ZMENA rychlosti
Pocas 4 minut, kedy sa uvedeny 98MB subor kopiroval na HDD mi rychlost
(takmer umerne) stupala.
Pri x% Y KByte/sec (udaje poskytol MC):
0%=230KB
5=390
40=650
60-100%=690-720KB/s.

Pri CD a DVD by to bolo este pochopitelne, ale 3,5nasobny narast pri
flash???
IMHO tu cosi "smrdi".

Za know-how vdaka

AT

PS:
Nic extra v logoch nevidim, ak treba zaslat .config al. logy al. cosi -
velmi rad ;)

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32