mtab fstab /proc/mounts - chaos?

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Červenec 22 21:09:04 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Ne primo, zapisuje do nej mount/umount.

> Proc byste to delal?
No, keby "nahodou" bol zbytocny - napr. pozostatok starych cias - zmazem
al. symlinknem na /proc/mounts

> Muze byt, nektere disribuce to tak maji. Format tech souboru je ale trochu
> odlisny.

Nejako vyrazne nie - de facto len prve riadky [mozno len u mna].
(ono, nemam tam ziadne "nestandartne" veci, na druhej strane je tam toho
dost - oba subory maju 9-10 riadkov)

#diff  /etc/mtab  /proc/mounts
1c1,2
< /dev/hda3 / unknown rw,errors=remount-ro 0 0
---
 > rootfs / rootfs rw 0 0
 > /dev/root / ext3 rw 0 0

> Vytvoril ho mount.

> Ne. V mtab je _aktualni_ stav pripojenych filesystemu.
>
> -- Honza Houstek

Dik

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32