Zalohovaci software - testovanie

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červenec 23 12:19:42 CEST 2004

On Fri, Jul 23, 2004 at 10:57:53AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

 IMHO je to uplne jedno, protoze i  stav kdy si HW mysli, ze data zapsal
 a je o tom presvedcen nemusi byt  pravda a jistota, ze tam jsou bude az
 po jejich  opravdovem precteni  a i  tento fakt  je casove  omezen (pri
 dalsim  cteni uz  tam z  duvodu nejake  zavady nebudou..). Takze  pokud
 postoupite  v paranoidnosti  az sem  tak  proste musite  ve chvili  kdy
 mate  data  tak  co  nejdrive  je zduplikovat  a  vse  delat  maximalne
 redundantne. Doporucuji v  techto pripadech  zacit uz  stavbou nekolika
 samostatnych  domu a  pochopitelne nekolika  redundantich spojeni  mezi
 nima. Jinak viz. drivejsi debaty o "falesne jistote v podobe RAIDu".

 My  ostatni  se  spokojime  s  tim, ze  bezny  HW  za  bezneho  pouziti
 vykazuje  pro  nas   unosnou  miru  problemu  a   kompromisu  v  podobe
 ceny/rychlosti/bezchybnosti :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>