USB Mass Storage - problem 2.4.26

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pátek Červenec 23 16:29:27 CEST 2004

Jan Marek wrote:

> Dobry den,

> odhadl bych vetsi zatez procesoru pri praci s USB-ckem (hlavne
> obsluha preruseni). Neni ten fotak navic USB1.x? Mozna bych
> doporucil zakoupeni nejake ctecky karet s rozhranim USB2.0, tam
> bych cekal mensi zatez procesoru a samozrejme i vyssi rychlost
> (pokud to samozrejme zvladne ta pametova karta...).

Asi je USB 1.1, ale:

skusal som dnes 128MB (1-3 rocna s vysokou pravdepodobnostou USB1.1)
[strieborna Mobile disk - podoba sa trosku na Apacery] a vysledok:
Centrino+WXP:
R-stabilne 965-971
W-trosku kolise 245-258
load - 1-6%

Barton2500+2.4.26:
R - kolise - 880 [co je menej o 12% a to uz vadi]
W - drzi! - 820 [je to mozne!? - oproti 260]
load - za 2' vystupi na 1,3-1,7 [a toto ma mrzi velmi]

Viete mi (niekto) poradit ako dalej?

Mate (hlavne sa mi jedna o load) podobne skusenosti?
Na co sa zamerat?

AT

PS:
Skusal som diff a subory su OK, aj tie "rychlo zapisane" v Linuxe.

PPS:
Este budem chvilku testovat, ale ten load sam od seba asi neklesne, ze
jo ;)?

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32