Zalohovaci software - testovanie

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červenec 24 01:09:27 CEST 2004

On Fri, Jul 23, 2004 at 08:58:19PM +0200, Jiri Kulhan wrote:

> Hm. Rekl bych, ze pokud se opravdu trefite doprostred zapisu transakce,
> nemelo by se vlastne nic dit - protoze transakce nebude commitovana,
> solidni databazovy stroj ji je schopen odrolovat zpet, tzn. databazi
> vrati do stavu pred zapocetim transakce a tim padem konzistentniho.
> Nevidim v tom principialni potiz, pred timto stavem by skutecne solidni
> implementace transakci chranit mela.

Nemyslel jsem zápis změn dat, které jsou realizovány dotazy nějaké
transakce, ale finální operaci, kterou se interně realizuje ten commit.
Různé systémy mají různé implementace transakcí (někdy i velmi výrazně),
proto jsem se nechtěl nechtěl odvolávat na detaily implementace
konkrétní databáze a použil jsem nepřesný výraz.

							  Michal Kubeček