IP / reverzni zaznamy

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Sobota Červenec 24 11:22:04 CEST 2004

> mam nasledujici dotaz. Mam server se Slackware 10 a chci na jednu
> sitovku hodit vic IP adres z jednoho subnetu. Nicmene potrebuju aby ke
> kazde IP adrese byl jiny reverzni/dopredny DNS zaznam, ale zaroven aby
> byly sluzby toho serveru dostupne na vsech tech IP adresach. Server bude
> mit samozrejme uplne jiny hostname a me zajima, jestli za a) neporusuju
> nejaky RFC

Mam dojem, ze nejake RFC se o multihomed hostech vyjadrovalo nehezky :)
Nicmene uz je nahrazene nejakym novym :-))

> a za b) jestli s tim nebudou nejaky problemy a jestli se tomu radeji
> nemam vyhnout ? Mam to tady odzkouseny na privatnim rozsahu IP, ale
> radeji se chci zeptat, nez to posadim na zivej provoz ...

Ja jsem kdysi pri vypadku jedne site nechal cely C segment naroutovat na
jedno PCcko v jine siti, mel jsem tam povesenych asi 70 IP adres na
kterych nouzove bezely nejdulezitejsi sluzby (nebo alespon nejake oznameni
vysvetlujici, co se deje). Fungovalo to bez problemu.

-- Honza Houstek