debian a xwindows

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pondělí Červenec 26 21:01:32 CEST 2004

Tomas Horky wrote:

> zdravim nainstaloval jsem si debiana a potreboval bych tam nejakou graf.
> nastavbu skousel jsem wwindows a pak po loginu spustit startx ale nemaka ji
> mi nevi te v cem by mohlo byt chyba nebo jde doinstalovat treba kde nebo
> neco jineho

Podla toho, co pises, som poxopil, ze xces "nejake Windowsy na robotu"
na Linuxe (a zle si si vybral).
Ak som poxopil, zle tak nic [z nizsie spominanych nepotrebujes].

Ak spravne:
Pre zaciatok skus apt-get install kde kdebase

ak by ti cosi neslo, tak:
apt-get install xfree86-common xserver-xfree86 xserver-common xfonts-base

popr. apt-cache show gnome a postup ako vid vyssie.
Dalsie: icewm, enlightment a pod.

***
Konfera:
Podla dotazu zadavatela sa mu IMHO jednalo "o pekne okienka", nie o
x-server/client.

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32