BUG Debian Testing: Xy si nenainstaluju xfonts-base *was* Re: debian a xwindows

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pondělí Červenec 26 22:15:31 CEST 2004

BTW: Debian dependency bug:

Pri instalaci x-cosi [xfree86-common xserver-xfree86 xserver-common --
neviem presne] sa nainstaluje vsetko potrebne, ale Xy sa nespustia (nema
misc fonty) - "chyba" - chyy'ba :) xfonts-base  - je len recommended. Uz
som na tu chybu doplatil asi 5x pocas posl 7 mesiacov. Priznavam, nikde
som nereportoval -- (1. krat mi to trvalo hodiny, 2.krat 0,5-2h, a potom
mi to dojde hned/par minut). No a ked je uz setko pase, ani neviem co
som instaloval presne a ako ... Mozno to nie je bug, ale featura ale
IMHO je to (hlavne pre zacinajuceho usera) otravne a az neriesitelny
problem. Nehovoriac o tom, ze ziadna chyba z Xov (zda sa mi) sa
nezobrazi. Samozrejme vo /var/log to je pekne popisane (ze chybaju misc
[ak sa nemylim] fonty), ale mohlo by to hodit aj na konzolu [mozno to
tak je - ozaj nepamatam].
Vzdy "ked to strajkovalo" sa jednalo o testing/unstable (naposledy
testing 5.7.04).
Tiez mi chvilku trvalo, kym som sa (uz neviem ako) dopatral, ze misc
fonty su v baliku xfonts-base.
Toto vsjo - prip. otazky rad zodpoviem (Cc: 2me).

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32