STOW - sprava balicku - symbolické adresare?

Michal michaels na centrum.cz
Středa Červenec 28 09:58:03 CEST 2004

Používá tu někdo Stow?

Docela se mi líbí princip, ale neními jasná jedna věc.
Pokud nějaký balík (SQUID třeba) nainsatluju do /usr/local/stow/squid
a následne v adresáři /usr/local/stow/ spustím:
#stow squid
vytvoří se mi v /usr/local/ symlinky např ~etc ~var a ty ukazují
správně do /usr/local/stow/squid/etc resp. /usr/local/stow/squid/var

No jo, ale co když nainstaluju nějako další aplikaci
/usr/local/stow/aplikaci která používá také adresáře etc a var a
následně dám #stow aplikace tak se použijí již vytvořené symlinky tj.
všechny soubory z apliakce/etc budou ve skutečnosti ve
/usr/local/stow/squid/etc ... není to špatně?

Měl by STOW spíš vytvářet pevné - normální - adreáře?

V helpu se o tomto moc nemluví.
díky
--
Michal