STOW - sprava balicku - symbolické adresare?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Středa Červenec 28 10:49:58 CEST 2004

On Wed, Jul 28, 2004 at 09:58:03AM +0200, Michal wrote:
> No jo, ale co když nainstaluju nějako další aplikaci
> /usr/local/stow/aplikaci která používá také adresáře etc a var a
> následně dám #stow aplikace tak se použijí již vytvořené symlinky tj.
> všechny soubory z apliakce/etc budou ve skutečnosti ve
> /usr/local/stow/squid/etc ... není to špatně?

Neni, je to prave optimalizace. Az date stow na balik, ktery ma nejakou
cast cesty spolecnou, tak to stow prekope - zkuste si to.
Nac mit velky les symlinku, kdyz mi staci v dane chvili symlink na
adresar...
--
Zito