Vadné pakety???

Tomogo_Konference Tomogo_Konference na Pokrok.cz
Středa Červenec 28 10:35:08 CEST 2004

Dobrý den,

Mám problém s rychlostí a občasným zatuháváním síťového přenosu.
Přesněji:
1. Stává se, že třeba při najetém SSH mi najednou SSH zatuhne a konec
   potom se znovu připojim a jedu zase dál, než to zas po nějaké době
   zatuhne, ta doba je různá.
   dělá to při všech jádrech 2.4 nebo 2.6, u jádra 2.6 mi ssh zahlásí
   vadný paket a nezatuhne jen prostě spadne.
2. Při spojení z venku po pomalé lince mi to dělá to samé jen je
   poznat další vada. Při najetí čehokoli, třeba zase ssh, první
   spojení běží rychle, ale pokud si otevřu další ssh, tak je to druhé
   strašně pomalé (jako kdyby ty pakety někde bloudily) a to druhé
   spojení je pomalé, ikdyž to první vypnu.

Jelikož to dělalo již od začátku, kdy jsem neměl žádný MASQ, TC, IPTEBLES a dělá to pořád. myslím že to je HW problém. Sám osobně bych to tipnul na modul tg3, pod kterým běhají obě síťovvky (nevím, jestli je to vůbec ten správný modul). Ale rád bych slyšel názor nějakého odborníka.

Mám:
Server IBM xSeries 225 1x 2.6 Xeon 512MBRAM
1x on board 10/100/1000Mb Intel
1x PCI 10/100/1000Base-T 3com Server NIC
RAID intel

Mandrake 10
jádra jaká koli a dělá to stejně.

Jinak server se nekouše, běží dobře, žádné služby nepadají.

Poraďte prosím co dělat...

Děkuji.

--
S pozdravem,