ntlm & Linux proxy

pat pat na xvalheru.org
Středa Červenec 28 13:45:27 CEST 2004

Ahoj,

jsem u zakaznika, ktery ma ciste nefalsovane win prostredi vcetne proxy
serveru, ktery ma ntlm autorizaci.

Ja pouzival linux (pro pristup v lokalni siti), ale ven se dostanu jen pomoci
Mozilly, protoze ta podporuje ntlm. Jenze ja bych chtel pouzivat i jine
programy k pristupu na Internet, takze mne napadlo si nainstalovat nejakou
proxy, ktera by se prihlasila pres ntlm na tu win a ja bych chodil na inet
pres tu lokalni.

Jenze nevim, ktera proxy je ta prava a jeste ke vsemu se mi nechce elaborovat
u zakaznika :-( - vysvetlovat neco zdejsim adminum je nadlidsky vykon :-((

Na webu jsem narychlo nasel Squid a ntlmaps (SF prj.) proxy, ktere by ntlm
mely zvladat. Chci se pouze zeptat na nejake osobni zkusenosti obecne v teto
problematice, jestli nekdo muze doporucit nejakou tu proxy, ktera by resila
muj problem.

Dekuji vsem

     Pat