Vyber televizni karty

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Čtvrtek Červenec 29 10:06:49 CEST 2004

On 28/07/2004, Petr Balas wrote:

> Bacha na to, ze dnes uz Deluxe nesezenete a WinFast TV 2000XP Expert
> je osazena necim uplne jinym a pod linuxem pokud vim nefunguje.

Leadtek WinFast 2000XP DeLuxe jsem kupoval asi pred mesicem na
www.alzasoft.cz a podle vseho ji tam porad jeste maji.

Jinak pokud jde o karty s cipem cx*, tak driver sice existuje (je
v jadre 2.6 a nebo na http://linux.bytesex.org/v4l2/cx88.html), ale
treba kolega si koupil Aver TV Studio (abych nekecal, ale myslim, ze
303) a nedokazal zatim rozjet zvuk (ovsem sam jsem to v rukou nemel,
takze nevim, jestli je to chyba ovladacu nebo jestli neco dela spatne
on - to spis jen tak pro doplneni).

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka