Zalohovaci software - testovanie

Středa Červenec 28 17:04:24 CEST 2004

On Tue, 27 Jul 2004, Chlopcik Ales wrote:

> 	Muzete mi rict, kde ma treba MySQL RedoLogy ?

Podle ponekud mlhave dokumentace k InnoDB se zda, ze MySQL se opici po
Oraclu. V adresari databaze je nekolik souboru majicich ve jmene "log",
coz je vlastne cyklicky redo log. Velikost tohoto logu je shora omezena a
u transakci, co jsou vetsi, nez se do nej vejde, nebo vyzaduji udrzovani
starsich verzi zaznamu (kvuli ostatnim transakcim, ktere z tech zaznamu
ctou, nebo kvuli vlastnim checkpointum), jsou vytvareny undo logy primo
v datovych souborech. Tenhle dvouurovnovy mechanismus vyzaduje ponekud
komplikovanejsi koordinaci zucastnenych slozek, ale take v principu
umoznuje spolehlive zotaveni z nahleho preruseni provozu (pomoci redo logu
je zajistena zakladni konzistence datovy souboru vcetne undo logu a pomoci
undo logu lze behem recovery zrusit nedokoncene db transakce).