Jaký notebook koupit?

Zdenek Burda zdenda na zdenda.com
Středa Červenec 28 18:53:22 CEST 2004

On 28/07/04 09:27 +0200 or thereabouts, Jirka Kubik wrote:
> tusim ze 2.6.7 ? ... ted si nejsem jistej. Ale co je podstatny je to, ze
> mi vsechno
> chodi bez sebemensich problemu - krom hybernace na disk. Ale to je asi
> obecnej
> problem kombinace Linux + Notebook ... Byt na Tvem miste, jdu do IBM.

Na IBM ThinkPad T41 mi suspend to disk i ram chodi, jedine co ji nema rado
jsou akceleorvany Xka, ty pak nechtej ozit, takze se musi chcipnout
akcelerace... Kolega ma tusim R40 a suspend to disk mu take funguje.
http://t41.zdenda.com

--
Zdeněk Burda			http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz	ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky