Jaký notebook koupit?

Středa Červenec 28 19:47:42 CEST 2004

On Wed, 28 Jul 2004, Zdenek Burda wrote:

> Na IBM ThinkPad T41 mi suspend to disk i ram chodi, jedine co ji nema rado
> jsou akceleorvany Xka, ty pak nechtej ozit, takze se musi chcipnout
> akcelerace... Kolega ma tusim R40 a suspend to disk mu take funguje.
> http://t41.zdenda.com

Pro spravnou funkci XF86 na Radeonu 7500 je treba mit nektere patche,
ktere se objevily az po XF86 4.3.0. Ja osobne pouzivam mirne upravene
XF86 z RH (4.3.0-55) + patche z http://cpbotha.net/dri_resume.html
Funguje mi to dobre, dokonce lze hibernovat a zase probudit i beziciho
(a akcelerovaneho) Tuxracera. Tedy s APM.

Xorg se od XF86 odstepilo az tesne pred 4.4.0, takze je velka sance, ze
tam potrebne upravy uz jsou k nalezeni.