verejne IP do soukrome site - pres vice routeru

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Červenec 28 21:57:57 CEST 2004

> Na NETu take nejsou zadne arp proxy na to, abyste komunikoval
> treba s www.seznam.cz. Na router dojde paket, ktery se ma
poslat  > na danou IP a on ji dle routovacich tabulek posle.
Zadna arp tabulka > v tom dle me neni (alespon viditelne).

Dobre, jenze predpokladem je, ze se klient s routerem domluvi.
Zajima me, jak se domluvi klient s adresou treba 212.158.144.47
s routerem, ktery ma adresu treba 192.168.0.1.

--
Nejlevnejsi nabidka vysokorychlostniho internetu ADSL na trhu!
VOLNY ADSL 512/128kbit/s. Jiz za 549Kc bez DPH mesicne! Vice na