verejne IP do soukrome site - pres vice routeru

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Červenec 28 17:51:17 CEST 2004

On Wed, Jul 28, 2004 at 05:09:56PM +0200, Ludek Finstrle wrote:

> Na NETu take nejsou zadne arp proxy na to, abyste komunikoval treba
> s www.seznam.cz.
> Na router dojde paket, ktery se ma poslat na danou IP a on ji dle
> routovacich tabulek posle. Zadna arp tabulka v tom dle me neni
> (alespon viditelne).

To ovšem předpokládá, že předchozí hop ví, že má ten paket poslat vám.
To se zajistí buď tak, že bude mít ve svých routovacích tabulkách
položku, která mu řekne, že pakety na přišlušné adresy (rozsahy) půjdou
přes vás, nebo tak, že budete (v rámci ARP) tuto adresu vydávat za svou.
Vlastně je tu třetí možnost: že mu to oznámíte nějakým protokolem pro
dynamické směrování (typicky OSPF).

							  Michal Kubeček