verejne IP do soukrome site - pres vice routeru

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Středa Červenec 28 23:21:20 CEST 2004

212.158.144.47 > > s routerem, ktery ma adresu treba 192.168.0.1.
> Velmi snadno, proste mu na tu adresu nastavite prime routovani.
V > linuxu napr. pomoci
> # ip route add 192.168.0.1 dev ethX
> (...)
> -- Honza Houstek

To je mozne odkdy? Opravdu jsem zil v presvedceni, ze aby se
dorozumeli musi mit adresy ze stejneho rozsahu (tedy alespon
nejakou z adres, coz lze - jak uvadite - realizovat pridanim dvou
adres). Omlouvam se neznalost,  ovsem cloveku neznalost nevadi,
pokud o ni ani nevi...

Klidnou noc preje
OldFrog.

--
Prvni tajne fotografie nove Skody Octavie Combi
http://www.mixer.cz/redirect.phtml?sig=4men