verejne IP do soukrome site - pres vice routeru

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Červenec 28 23:41:43 CEST 2004

On Wed, 28 Jul 2004 oldfrog.linux na volny.cz wrote:

> To je mozne odkdy?

To je mozne od te doby, od kdy je linkove vrstve ukradeny IP.

> Opravdu jsem zil v presvedceni, ze aby se dorozumeli musi mit adresy ze
> stejneho rozsahu (tedy alespon nejakou z adres, coz lze - jak uvadite -
> realizovat pridanim dvou adres).

To pridani te dalsi adresy neni nutne, ma to pouze ten efekt, ze kdyz ji
pridate, je automaticky pridana i patricna route na tu sit. V principu
neni zadny problem, aby spolu na stejnem ethernetovem segmentu
komunikovali 1.2.3.4/32 a 5.6.7.8/32.

-- Honza Houstek