Vyber televizni karty

Martin Pokorny konf na cronax.com
Čtvrtek Červenec 29 07:43:01 CEST 2004

>Expert je postaven na chipu Connexant cx23881 (nebo nejakem velmi
>podobnem), a AFAIK je v soucasne dobe uz v linuxu taktez podporovan (v4l
>driver se jmenuje cx88). Nikdy jsem tu kartu ale nemel v ruce, takze
>nemuzu ani potvrdit, zda funguje, ani jak je na tom s prijmem signalu,
>kvalitou obrazu apod.

Ja ji mam a pres veskerou snahu se mi ji nepodarilo rozchodit (SuSE 9.1)
ani podle jednoho navodu, co by mel vest k cili. Zminovany Hauppauge ma
SuSE primo mezi podporovanymi kartami, takze asi to neni jen v tom chipu
cx88 :-( Radim se vsak mezi zacatecniky, takze nejakemu guru by se to
mozna povedlo rozchodit. Kazdopadne bacha na ni!