dtto: mirror sf.net odstaven kvuli diskum

Petr Stetiar ynezz na hysteria.sk
Čtvrtek Červenec 29 08:05:59 CEST 2004

Petr Vileta <petr na practisoft.cz> [2004-07-29 02:18:04]:

> Tento muj test eliminuje disky, ktere na Ruzyni spadly i s prepravkou z pasu
> nebo vysokozdvizneho voziku na zem :-)

Kdyby to byla jenom ta Ruzyn(stejne toho pres Ruzyn asi moc nejde, pokud
vim, tak se to k nam vozi z okolnich zemi kamiony), tak je to jeste
unosne. Jenze kdyz si clovek uvedomi to mnozstvi skladu a lidi co s tim
pracuje po ceste k nam, tak mu je "zle". Sam jsem v jednom velkem skladu
pracoval, tak vim jak se tam k tomu lidi chovajii - jak k rohlikum.

Jinak ty velke disky(200GiB) jsou asi vice poruchove, sam vim o min. 5
reklamovanych. BTW jeste se mi nikdy nestalo *KLEP KLEP*, ze by disk
odesel jen tak pri startu. Vzdy tomu predchazelo aspon par zprav v logu.

ynezz

--
A.C.A.B.