dtto: mirror sf.net odstaven kvuli diskum

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červenec 29 02:18:04 CEST 2004

> Pouze mne prekvapilo tech 900 hodin. Zacina se mi stahovat
> _jeden_otvor_, nebod dosud jsem povazoval za potrebne nove disky
> _zahorovat_ tak tyden. Diky za info.
Pro disky, ktere maji skutecne byt spolehlive mam takovy trik.
Otestuji povrch na vadne sektory, pokud mozno firemni utilitou.
Necham disky nekolik dnu bezet v rezimu roztocit->10 minut
bezi->usnout->roztocit...
Pak znovu otestuji povrch. Pokud se objevi pouze jediny vadny sektor, dam to
do stlniho PC na hry a ne do serveru nebo neceho takoveho.
Tento muj test eliminuje disky, ktere na Ruzyni spadly i s prepravkou z pasu
nebo vysokozdvizneho voziku na zem :-)
--
Petr