verejne IP do soukrome site - pres vice routeru

ivast na mail.eurotel.sk ivast na mail.eurotel.sk
Čtvrtek Červenec 29 09:51:45 CEST 2004

> To je mozne odkdy? Opravdu jsem zil v presvedceni, ze aby se
> dorozumeli musi mit adresy ze stejneho rozsahu (tedy alespon
> nejakou z adres, coz lze - jak uvadite - realizovat pridanim dvou
> adres). Omlouvam se neznalost,  ovsem cloveku neznalost nevadi,
> pokud o ni ani nevi...

Routovat sa da aj cez zariadenie, namiesto next-hop adresy, otazka je, ako sa to bude spravat na ethernete, bol som doteraz presvedceny cez to funguje len na non-broadcast zariadeniach, tzn PPP napriklad. Neviem si predstavit, ako by dotycne zariadenie na danom ethernete, od ktoreho to autor tohto napadu ocakava, bude vediet, ze dany frame patri jemu a ma ho routovat....

ivast