verejne IP do soukrome site - pres vice routeru

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Čtvrtek Červenec 29 00:04:23 CEST 2004

> To pridani te dalsi adresy neni nutne, ma to pouze ten efekt, ze
> kdyz ji pridate, je automaticky pridana i patricna route na tu
sit. V > principu neni zadny problem, aby spolu na stejnem
ethernetovem segmentu > komunikovali 1.2.3.4/32 a 5.6.7.8/32.
> -- Honza Houstek

Ano, uvedenemu vedlejsimu efektu pri pridani IP
rozumim. Myslel jsem vsak drive, ze predpokladem
komunikace je IP a routa, nikoli jen routa samotna.

Dekuji timto velmi, upravil jsem si zakladni predstavu
a zbytek nastuduji z http://lartc.org/

Dobrou noc,
OldFrog.

--
Nejlevnejsi nabidka vysokorychlostniho internetu ADSL na trhu!
VOLNY ADSL 512/128kbit/s. Jiz za 549Kc bez DPH mesicne! Vice na