OT route cez dev *was* Re: verejne IP do soukrome site - pres vice routeru

ivast na mail.eurotel.sk ivast na mail.eurotel.sk
Čtvrtek Červenec 29 10:40:19 CEST 2004

> Pokud je v routovaci tabulce uvedeno, ze na nejakou IP adresu (ktera nijak
> nemusi souviset s vlastni IP adresou), tak kernel vi, ze s timto zarizenim
> muze komunikovat primo (tj. posle arp who-has na tu IP adresu, to zarizeni
> odpovi svoji MAC adresou a muzou spokojene komunikovat).

Mozno sme sa celkom dobre nepochopili, ked nastavite "#route add -net x.x.x.x netmask y.y.y.y dev ethX",
dana masina vypluje paket, ktoreho dst je z rozsahu x.x.x.x/y.y.y.y na svoj ethX. A teraz mi povedzte, kedze sme uz na 2 vrstve
s akou dst MAC adresou tento frame vypluje, tak aby nejaky router, ktory tiez visi na tomto ethernete, frame spracoval.
Ako moznost by som videl, ze ak na rovnakom ethX je next-hop defaultroute, tak sa uplatni jeho MAC. Ak tam nahodou nebude, co sa stane ?

ivast