nejde prehrat audio CD 3

Peter Cernoch pc.konf na volny.cz
Čtvrtek Červenec 29 12:59:15 CEST 2004

> A? Máte ve windows nastavené "Povolit digitální přehrávání" u
> jednotky CD-ROM? Co když to vypnete, hraje dál?

Prominte, nevim o cem je rec... Kde to najdu?
Jinak - proste tam vrazim CD a prehraji jej.

Co se tyce linuxu:

Asi bych byl spatny pedagog - znovu zduraznuji ze jsem zkousel
alsamixer (konzole) i KMix (KDE).
Mozna jsem spatne videl nebo mi neco uniklo, ale zkousel jsem
vsechny prepinace a posouvat hlasitost.

Mute neni "zapnuto" ani v ovladaci hlasitosti na panelu.

Jeste jednou to projedu, ale hraju si s tim od vikendu kdy jsem
zjistil ze si CD neprehraju...

Moc dekuji za kazdy tip.

Petr

--
Nejlevnejsi nabidka vysokorychlostniho internetu ADSL na trhu!
VOLNY ADSL 512/128kbit/s. Jiz za 549Kc bez DPH mesicne! Vice na