nejde prehrat audio CD 3

Jirka Dutka dutka na lazne.cz
Čtvrtek Červenec 29 13:35:15 CEST 2004

Peter Cernoch wrote:

> Asi bych byl spatny pedagog - znovu zduraznuji ze jsem zkousel
> alsamixer (konzole) i KMix (KDE).
> Mozna jsem spatne videl nebo mi neco uniklo, ale zkousel jsem
> vsechny prepinace a posouvat hlasitost.

A vyzkoušel jste i to DAE v xmms? Jde tam přímo nastavit Režim
přehrávání: Analogové n. Digitální extrakce zvuku. Správně nastavit
Zařízení (např. /dev/hdc) a Adresář, kde se montuje (např. /mnt/cdrom) a
pokud proběhne správně Kontrola zařízení, musí to hrát!

--
Přeji hezký den,
Jiří Dutka, správce IS