usb dvdrw na WB30 uz je videt ale nepali dvd

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Čtvrtek Červenec 29 23:00:27 CEST 2004

tak jsem nejakou dobu googlil, procital pomerne stare
prispevky nejruznejsich konferenci a vyzkousel nekolik rad.
Nakonec zabrala ta pridat
noacpi do grub.conf a hle: mechanika je videt.

Sice mi nechodi pri tomto parametru sitove pripojeni,
ale maze to CDRW, ted uz i jedno pali.

Na treti stranu se mi podarilo zkazit dve DVD+R media,
ktera to (dvdrecord) odmitlo palit - oba pokusy na ruznych discich
skoncily chbybou. Dalsi pokusy spadly hned pro nedostatek mista.
Parametr -dummy to asi neprijima nebo je prebit parametrem -dao.
Jinak nez s -dao jsem dvdrecord vubec nerozebehl.

Pokud mi muze nekdo poskytnout radu, budu rad.
asi budu jeste chvili googlit :-)

Hezky letni vecer!

Honza