Zabezpečení sítě

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pátek Červenec 30 09:19:35 CEST 2004

V Čt, 29. 07. 2004 v 15:18, POLÁČEK Petr píše:
		Zdravím,
pokud se nechcete trápit s ruční prací, tak si stáhněte program
pro nastavení firewallu - guarddog - já ho začal používat už pro
ISDN, teď spokojeně maká i při ADSL. Je to možné stáhnout odtud -

                 http://www.simonzone.com/software/guarddog/

Jediný problém vidím v tom že jsou tam *.rpm akorát pro MDK a
Red Hat 9 , a nejsem si jistý jestli to bude makat ještě s
"ipchains" . Ale *.tar balíček jsem bez závad nainstaloval i do
Red Hat 7.1 . Jinak jsem pro - guarddog - udělal kompletní

překlad, -  ftp://mandrake.contactel.cz/people/nemec/

takže pokud si tu češtinu stáhnete odtud a dáte si jí
po instalaci  -guarddog- do  /usr/share/local/cs/LC_MESSAGE
(patří tam jen ten soubor "guarddog.mo"), tak budete mít nastavování
firevallu hezky česky.

                                        Přeji pěkný den Tomáš Němec
Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
     Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!
                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.