Server tuhne pri zapisu na FW externi disk

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Červenec 30 10:21:04 CEST 2004

On Friday 30 of July 2004 10:15, Martin Kamín ZULU wrote:

> To si 100 jistý být nemůžu, ale zdroj je od výrobce, má (psaný) výstup 12 V
> a 2 A. Myslíte, že jako že by ten zdroj byl měkký a tím pádem by to delalo
> problemy? Hmmm. Zkusim jej připojit na USB, jestli se to bude opakovat.

To je tezko rici. Divne je, ze to zacne az po chvili provozu (jak u Vas tak
mne tady) a ze nezavisi na zpusobu pripojeni (FW vs. USB). Ja bych spis
tipoval na nejaky pruser v scsi ovladacich ve spojitosti s externimi
zarizenimi ...

Co rika google na ty hlasky?

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu